Piątek, 14 maja 2021

5 Sposobów na wdrożenie dzieci do kuchni

14 stycznia 2021


Popularne cateringi dietetyczne

DietBox 74 opinie zadowolonych klientów Zamów dietę
Cuisinable 14 opinii zadowolonych klientów Zamów dietę
Przełom w odżywianiu 143 opinie zadowolonych klientów Zamów dietę

"Mamo, ja nie lubię ryb. Nie chcę jeść szpinaku. Dlaczego wszystko jest zmieszane? Chcę sera!" Czy twoje dzieci narzekają na kolację? Niech się trzęsą i pieką w kuchni! Lato niestety się skończyło, a dzieci wróciły do szkoły. Może być ciężko wrócić do rutyny, a obiad nie jest inny. Łatwo jest szybko zrzucić coś razem, gdy dzieci bawią się w telefonie lub oglądają telewizję, ale jest wiele korzyści z zaangażowania ich w proces robienia kolacji.

Po co angażować swoje dzieci? Kiedy dzieci narzekają na kolację, często buntują się przeciwko procesowi, w który nie były zaangażowane. Dzieci chcą mieć niezależność i głos w tym, co jedzą. Ponadto, uczestnictwo w kuchni nauczy je samodzielnego przyrządzania posiłków, gdy nadejdzie czas. Kiedy dzieci są zaangażowane w proces przygotowywania posiłku, są bardziej skłonne do angażowania się w proces jego degustacji. Getting dzieci zaangażowanych w proces gotowania oznacza również, że jest więcej czasu, aby nauczyć ich o żywieniu, jak marchew może pomóc im zobaczyć w nocy lub łosoś jest dobry dla ich mózgu. Spędzenie większej ilości czasu w kuchni pozwoli również na dzielenie się opowieściami o historii swojej rodziny lub usłyszeć o swoim dniu w szkole. 5 Sposobów Łatwych Sposobów na Gotowanie Dzieci Myślisz, że Twoje dziecko jest zbyt małe, aby gotować z Tobą? Pomyśl jeszcze raz! Dzieci już w wieku 3 lat mogą pomóc w przygotowaniu obiadu. Oto pięć sposobów na to, by dzieci w każdym wieku znalazły się w kuchni:

#1: Zapytaj je o pomysły Posiadanie dzieci wybierających artykuły spożywcze lub szukających przepisów online sprawi, że będą podekscytowane gotowaniem i wprowadzą swoje pomysły w życie. Być może widziały pokaz na Cooking Channel, który robił rybne tacos lub ich kawiarnia serwuje klopsika, którego kochają. Zapytaj ich, co chcą zrobić, aby dać im prawo własności do posiłku.

#2: Pomóż posiekać składniki Podczas gdy ja nie dałbym 5-latkowi noża szefa kuchni, są inne sposoby, aby dzieci mogły siekać warzywa i składniki. Krojenie warzyw nożyczkami przyjaznymi dla dzieci jest łatwym sposobem, aby dzieci przenosiły swoje umiejętności artystyczne i rzemieślnicze z klasy do kuchni. Papryka, skaliony, ser i pomidory można łatwo pokroić za pomocą nudnych nożyczek. Czy Twoje dziecko jest trochę starsze? Może używać małego noża do parzenia, takiego jak ten z Amazonii. Wystarczy nauczyć je "pazura", albo włożyć palce, żeby się nie skaleczyły. Możesz też dać im skrobak do krojenia miękkich owoców i warzyw, takich jak arbuz czy cukinia.

#3: Mierzenie składników Jeśli Twoje dzieci uczą się matematyki, mierzenie składników to świetny sposób na ćwiczenia. Ile ¼ filiżanek jest w pełnym kubku? Ile wynoszą 3 łyżki stołowe plus 2 łyżki stołowe? Dodawanie, odejmowanie, dzielenie i mnożenie to umiejętności przydatne w kuchni. Wraz z wiekiem możesz zacząć mieszać i dopasowywać wymiary, aby wszystko było bardziej skomplikowane.

#4: Mieszanie rękoma lub mieszanie To jest krok, w którym każdy może wziąć udział! Mieszaj drewnianą łyżką lub mieszaj prosto rękoma. Zabawne może być poznawanie różnych tekstur i łączenie składników razem. Wystarczy, że umyją ręce przed i po.

#5: Test smaku Najlepszą częścią gotowania, moim zdaniem, jest test smaku. Pamiętaj tylko, aby nie próbować potraw z surowymi jajkami i surową mąką, ponieważ w ten sposób dzieci mogą poznać nowe smaki i potrawy. Jeśli chcesz, aby Twoje dzieci były bardziej zainteresowane kuchnią, sprawdź rzodkiewkę, kulinarny klub dla dzieci. Rzodkiewka będzie wysyłała Ci przewodniki po przepisach, listy zakupów, narzędzia do gotowania i projekt kuchenny każdego miesiąca. Możesz również sprawdzić Super Kids Nutrition autorstwa mojej koleżanki Melissy Halas, RD oraz książki kucharskie i blogi Real Mom Nutrition, Mom's Kitchen Handbook i Liz's Healthy Table. Pamiętaj, najważniejsze jest, aby wszyscy usiedli do stołu, aby porozmawiać twarzą w twarz (używając słów, a nie urządzeń elektronicznych), i cieszyć się pysznym, pożywnym posiłkiem, w którym wszyscy uczestniczyli.


Popularne diety pudełkowe

Standard Jest to dieta pudełkowa dla wszystkich tych, którzy pragną się smacznie i zdrowo odżywiać i nie mają potrzeby wnikliwego liczenia kalorii. Zamów dietę
Odchudzająca Jest to typowa, deficytowa pudełkowa dieta redukcyjna, której celem jest zgubienie zbędnych kilogramów oraz zmniejszenie obwodów w kluczowych miejscach ciała w krótkim czasie. Zamów dietę
Sport Dieta pudełkowa dla sportowców to w pełni zbilansowany zestaw 5 lub 6 posiłków, uwzględniający zwiększone zapotrzebowanie na pełnowartościowe białko oraz węglowodany złożone. Zamów dietę
Wegetariańska Jest to dieta pudełkowa dla wszystkich tych, którzy pragną się smacznie i zdrowo odżywiać i nie mają potrzeby wnikliwego liczenia kalorii. Zamów dietę
Bezglutenowa Jest to specjalna dieta lecznicza dla osób cierpiących na choroby i dolegliwości glutenozależne, tj. celiakia, alergia, bądź nietolerancja na gluten. Zamów dietę
Bez laktory Jest formą leczenia dla osób, których organizm nie trawi zawartego w mleku cukru, czyli laktozy. Zamów dietę